marketing lojalnościowy, programy motywacyjne

Edenred - Twój partner
w marketingu lojalnościowym



Z nami zmotywujesz każdego

1 2 3

EDENRED – EKSPERCI W PROGRAMACH LOJALNOŚCIOWYCH, MOTYWACYJNYCH I SYSTEMACH WSPARCIA SPRZEDAŻY

Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży od lat zajmują istotne miejsce. Pozwalają budować długotrwałe relacje z kontrahentami i pracownikami, wzmacniają pozytywny wizerunek marki, pomagają zoptymalizować koszty firmy oraz utrzymują wysoką motywację uczestników.

Korzyści z wprowadzenia programu partnerskiego są dla firmy ogromne. Dlatego też jest ich na rynku coraz więcej. Badania potwierdzają, że już 50% przedsiębiorstw stosuje tego rodzaju programy, a 41% konsumentów uczestniczy przynajmniej w jednym programie lojalnościowym.

Dlaczego warto wprowadzić program wsparcia sprzedaży?

  • Skuteczne narzędzie do budowania lojalności w B2B2C – zapewnia bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej

  • Tańsze i efektywniejsze niż tradycyjna reklama

  • Motywuje do wysiłku sprzedażowego siły sprzedaży

  • Wspiera sprzedaż i bieżącą komunikację z klientami

  • Pomaga budować i poszerzać istniejące kanały dystrybucji

  • Wspiera inne akcje marketingowe

Program motywacyjny i lojalnościowy przyniesie powyższe efekty, pod warunkiem, że zostanie prawidłowo zrealizowany. Dlatego warto skorzystać z pomocy doświadczonego partnera jakim jest Edenred. 
Edenred od wielu lat projektuje i prowadzi skuteczne programy motywacyjne i lojalnościowe oraz programy wsparcia sprzedaży dopasowane do celów i budżetu firmy.

Kliknij i poznaj nowoczesny katalog nagród w programach lojalnościowych 

Wspieramy Twoją sprzedaż i tworzymy systemy lojalnościowe B2B2C w poniższych obszarach:

              Programy wsparcia sprzedaży 

         Programy wsparcia sprzedaży

             Programy konsumenckie i lojalnościowe

Programy konsumenckie i lojalnościowe m.in. loterie, konkursy, sprzedaż premiowa (buy&get)

             Programy motywacyjne i uznaniowe dla wewnętrznych sił sprzedaży

Programy motywacyjne i uznaniowe dla wewnętrznych sił sprzedaży

konkursy, premie, loterie, program partnerski, program lojalnościowy