Artykuły

wydajność pracy

Wskaźnik wydajności pracy – czym jest? Jak poprawić wydajność pracowników?

Wskaźniki wydajności pracy są czymś, co prędzej czy później zainteresuje każdego przedsiębiorcę. To one leżą u podstaw rentowności i od nich zaczynają się (lub powinny zaczynać) decyzje prowadzące do optymalizacji, ulepszeń, a także szukania najlepszych kosztowo rozwiązań. Jak obliczyć wskaźnik wydajności pracy? I jak sprawić, by pracownicy w organizacji byli wydajniejsi? Sprawdźmy!

System motywacyjny w firmie – co warto wiedzieć?

Czym w ogóle jest motywacja? Mówiąc wprost, jest to powód, dla którego rano wstajemy i idziemy do pracy, nawet kiedy nam się nie chce. Pomaga dążyć do wyznaczonego celu zawodowego i pokonywać trudności. 

Dzisiejszy rynek oferuje różnorodne sposoby zachęty do aktywności w pracy. Coś, co kiedyś nie było postrzegane jako czynnik motywacyjny, dziś może być jednym z bardziej pożądanych benefitów. Dobrym przykładem jest np. karta lunchowa

Employer branding – czym jest? Dobre praktyki

Employer branding – co to jest? Tłumacząc wprost na polski to wizerunek pracodawcy. Ta anglojęzyczna nazwa to HR-owy trend, który dotarł do Polski jakiś czas temu. Na czym polega, dlaczego jest ważny w kontekście przyciągania i retencji talentów oraz jak wdrożyć go z korzyścią dla firmy? Wyjaśniamy.

Karta podarunkowa dla dzieci zamiast paczek

Karty podarunkowe dla Dzieci zamiast paczek