motywowanie pracowników
1

Opis zastosowania kart podarunkowych dla pracowników i dzieci – Ticket dla Ciebie®

Optopol

Firma Optopol istnieje na rynku już ponad 20 lat. Obecnie jej właścicielem jest firma Canon. Grupa OPTOPOL jest producentem nowoczesnych urządzeń diagnostycznych wykorzystywanych w okulistyce. W ramach prowadzonej działalności Grupa projektuje, konstruuje, wytwarza i sprzedaje specjalistyczny sprzęt medyczny. W chwili obecnej firma zatrudnia ponad 200 pracowników.

Cel:

  • wprowadzenie nowego rozwiązania, które zastąpi dotychczas obowiązujące bony do jednej z sieci sklepów, wręczane pracownikom z okazji świąt Bożego Narodzenia
  • obdarowanie dzieci pracowników z okazji Dnia Dziecka

Opis przypadku:

  • wiele ograniczeń w administrowaniu bonami
  • chęć wprowadzenia podarunków dla dzieci, jednak przygotowywanie osobnych paczek jest czasochłonnym zajęciem, ciężko również trafić w gusta i potrzeby pracownika, a tym bardziej dziecka

Rozwiązanie:

  • zamiana bonów na karty podarunkowe Ticket dla Ciebie® firmy Edenred
  • po entuzjastycznym przyjęciu kart podarunkowych przez pracowników, decyzja dotycząca wprowadzenia również kart podarunkowych dla dzieci z akceptacją zawężoną do sieci sklepów z usługami i produktami dla najmłodszych

Efekty:

  • z kartą pracownik otrzymał wolność wyboru finalnego prezentu
  • karta jest wygodniejszą formą dla pracowników ze względu na możliwość przechowywania jej w portfelu
  • karta podarunkowa Ticket dla Ciebie® odpowiada realnym potrzebom obdarowanych nią osób, sprawia przyjemność i przynosi oczekiwane efekty
  • bardzo wygodna forma premiowania pracowników
  • praca działu personalnego stała się szybsza i wygodniejsza, m.in. dzięki możliwości wielokrotnego zasilania kart dowolną kwotą i ich długiemu terminowi ważności (doładowujemy je przy okazji kolejnych świąt i nie musimy za każdym razem na nowo ich dystrybuować wśród pracowników)
  • pracownicy wraz z kartą otrzymali dodatkowo dostęp do rabatów w programie rabatowym, co zwiększa realną wartość otrzymanego świadczenia

Jesteśmy zadowoleni z wprowadzenia kart podarunkowych. Jest to bardzo wygodna forma premiowania pracowników. Pracownicy cenią karty podarunkowe przede wszystkim ze względu na wolność wyboru finalnego prezentu, którą gwarantują im te rozwiązania. Dodatkowo, karty mają jeszcze inne zalety. Karta, na którą pracodawca wpłacił 100 zł, może być w rzeczywistości warta nawet ponad 130 zł, gdyż płacąc nią możemy skorzystać z różnorodnych rabatów, nawet do 30 proc. w zależności od miejsca, w którym realizowana jest płatność. Poza tym każdy lubi czuć się wyróżniony. Pracownik lepiej będzie pamiętał, że dostał kartę od pracodawcy niż zwykły przelew gotówki na konto.
Rekomendujemy to rozwiązanie innym firmom.

Następne »

Najnowsze case studies

Studium przypadku - Mostostal

Opis zastosowania kart podarunkowych dla dzieci - Ticket dla Ciebie® dla dzieci

Czytaj dalej

Studium przypadku - Action

Opis zastosowania kart premiowych jako nagrody głównej w programie lojalnościowym – Ticket Twoja Premia®

Czytaj dalej

Studium przypadku - Decathlon

Opis zastosowania kart podarunkowych dla pracowników - Ticket dla Ciebie®

Czytaj dalej

Studium przypadku - Bergerat Monnoyeur

Opis zastosowania kart podarunkowych dla dzieci – Ticket dla Ciebie® dla dzieci

Czytaj dalej

Studium przypadku - URSA Polska - URALITA

Opis zastosowania kart na posiłki dla pracowników – Ticket Restaurant®

Czytaj dalej

Studium przypadku - Carlson Wagonlit Travel

Opis zastosowania kart podarunkowych dla pracowników – Ticket dla Ciebie®

Czytaj dalej

Studium przypadku - Michelin

Opis zastosowania kart podarunkowych dla dzieci - Ticket dla Ciebie®

Czytaj dalej

Studium przypadku - Novol

Opis zastosowania kart podarunkowych dla dzieci - Ticket dla Ciebie®

Czytaj dalej
< >
* * * *