Najczęściej zadawane pytania

PYTANIA DOTYCZĄCE KART EDENRED

 

Karta przedpłacona (tzw. karta pre-paid) to karta płatnicza, na którą przelano środki pieniężne. Użytkownik karty nie może wydać większej kwoty, niż ta, którą wskazuje saldo. Zakup karty przedpłaconej nie wymaga zakładania konta osobistego w banku. Taka karta może być używana do dokonywania transakcji bezgotówkowych w sklepach stacjonarnych i online (tylko w przypadku, gdy akceptowane są karty przedpłacone; karta przedpłacona nie jest kartą kredytową). 

Karta przedpłacona nie jest kartą debetową ani kartą kredytową.
Używając karty debetowej, właściciel korzysta ze środków, które znajdują się na jego osobistym rachunku bankowym, co oznacza, że przekraczając dostępne saldo, może zrobić tzw. debet, czyli dług, który trzeba zwrócić do banku w określonym czasie. Używając karty kredytowej, można dokonać zakupu nawet wtedy, gdy saldo konta na to nie pozwala, ale bank przyznał właścicielowi pewien „kredyt”. Płacąc w sklepie za dany towar, właściciel karty będzie musiał oddać tę kwotę bankowi wraz z odsetkami. 
Zasadniczą różnicą pomiędzy kartami przedpłaconymi a innymi kartami płatniczymi jest to, że płatność kartą jest do wysokości dostepnego salda karty, jeśli rachunek przekroczył saldo karty, poproś kasjera, aby ściągnął z karty dostępne środki, resztę dopłać gotówką lub inną kartą płatniczą. 

Wszystkie karty przedpłacone Edenred z wyjątkiem karty Ticket Restaurant®, mają zasięg międzynarodowy, co oznacza, że można nimi płacić i korzystać z bankomatów (karty z opcją PIN) poza granicami kraju.

Kartą Ticket Restaurant® można płacić na terenie Polski, w ponad 100 000 punktach gastronomicznych np. restauracje, piekarnie, cukiernie, kantyny, bary szybkiej obsługi, pizzerie, firmowe kafeterie oraz stołówki.

Jeśli doszło do takiej sytuacji, koniecznie: 

Zastrzeż kartę:

1. W serwisie myedenred.pl (jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zrób to koniecznie teraz, tylko w ten sposób będziesz mógł złożyć wniosek o duplikat)

2. Lub w aplikacji mobilnej Twoja karta

3. Lub pod numerem telefonu 22 481 39 08

Jeśli chcesz otrzymać duplikat karty zaloguj się do serwisu myedenred.pl i złóż wniosek o duplikat. Nowa karta zostanie do Ciebie wysłana w ciągu kilku dni za pośrednictwem Poczty Polskiej. Warunkiem otrzymania duplikatu jest saldo karty zastrzeżonej równe i/lub większe niż obowiązująca aktualnie opłata za wydanie duplikatu. Informację o opłacie możesz sprawdzić w regulaminie po zalogowaniu na myedenred.pl.

Wniosek o duplikat złożysz na stronie internetowej myedenred.pl, korzystając z MOJE KARTY a następnie Wniosek o duplikat

Kartą Ticket Restaurant® można płacić na terenie Polski, w ponad 100 000 punktach gastronomicznych np. restauracje, piekarnie, kantyny, bary szybkiej obsługi, pizzerie, firmowe kafeterie oraz stołówki.

Kartami Edenred można płacić w każdym miejscu, w którym akceptowane są karty Mastercard.

Jednak, na życzenie Klienta, na każdą kartę można nałożyć ograniczenia, które umożliwią płacenie tylko w określonych miejscach, np. w sklepach z ubraniami, z zabawkami, księgarnie, baseny, teatry itp. - informacje te uzyskasz od firmy od której otrzymałeś kartę. 

Karty bez PIN – następnego dnia po aktywacji. Kartę aktywuje firma od której ją otrzymałeś.

Karty z PIN - to zależy od użytkownika kiedy aktywuje kartę, aby dokonać aktywacji należy zadzwonić pod numer telefonu 22 481 39 08 i postępować zgodnie z instrukcją załączoną do listu przewodniego. (Jeśli nie aktywowałeś karty i zgubiłeś list przewodni, złóż wiosek od duplikat karty.)

Dostępne saldo karty jest podawane w czasie rzeczywistym i sprawdzisz je na kilka sposobów:

• w serwisie internetowym myedenred.pl lub
• w aplikacji mobilnej Twoja Karta lub
• dzwoniąc na numer +48 22 481 39 08 (całodobowa automatyczna obsługa kart), a następnie wybierz 1.

 

Historię transakcji można sprawdzić na stronie internetowej myedenred.pl lub w aplikacji mobilnej Twoja Karta

Karty Edenred są na pasek magnetyczny. Kart należy używać tak samo, jak każdej innej karty płatniczej. Jednak trzeba pamiętać, że szczegółowe warunki użytkowania określone są przez firmę zamawiającą karty.

Karty doładowywane są przez Edenred na zlecenie firmy, która je zakupiła.

Użytkownik otrzymuje karty nieaktywne.

W przypadku posiadania karty bez kodu PIN, aktywacja następuje po przesłaniu przez pracodawcę załączonego wniosku o aktywację kart.

W przypadku posiadania karty z kodem PIN samodzielnie aktywujesz kartę, dzwoniąc na numer telefonu 22 481 39 08, wybierz numer wewnętrzny 2 i postępuj zgodnie z instrukcją załączoną do listu przewodniego.

PYTANIA DOTYCZĄCE SERWISU INTERNETOWEGO MYEDENRED.PL

 

Numer karty znajduje się na przodzie karty, w celu rejestracji podaj 4 ostatnie cyfry 16-cyfrowego numeru karty. Następnie podaj cały 10-cyfrowy numer seryjny karty znajdujący się z tyłu karty nad paskiem magnetycznym.

Wejdź na stronę internetową myedenred.pl, wybierz z dostępnych opcji  czy "Posiadasz Kartę Edenred" lub " Posiadasz kod dostępu", następnie kliknij w przycisk „Zarejestruj się” i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niektóre firmy zakupują od Edenred kody dostępu, następnie przekazują je swoim pracownikom/kontrahentom. 

Kod dostępu jest jedną z form rejestracji. 

Punkty ClubCodes można wydać na produkty oferowane w Club Codes, które oznaczone są wartością punktową.

Na stronie myedenred.pl przygotowano setki promocji i rabatów.
Chcesz być na bieżąco z promocjami? Zapisz się na newsletter KLIKNIJ TUTAJ