motywowanie pracowników
1

Opis zastosowania kart premiowych jako nagrody głównej w programie lojalnościowym – Ticket Twoja Premia®

Studium przypadku - Firma Action

Action SA jest jednym z największych dystrybutorów sprzętu IT i RTV/AGD. Spółka ta odpowiada za cały proces zakupu towarów od producentów. Do jej zadań należą również handel, produkcja pod markami własnymi (Active Jet, Actina), obsługa internetowego kanału sprzedaży, działalność marketingowa, public relations oraz całościowe zarządzanie Grupą. Jako dystrybutor Action SA od wielu lat współpracuje z ponad 250 producentami, oferując w ten sposób produkty najbardziej liczących się na świecie dostawców. Spółka zatrudnia ponad 800 pracowników i współpracuje z kilkunastoma tysiącami partnerów w Polsce i na świecie. Action dysponuje nowoczesnym zapleczem logistycznym, umożliwiającym realizację zamówienia od kontrahenta w ciągu 24 godzin. Maksymalna wydajność nowego magazynu spółki wynosi 45 tysięcy paczek dziennie.

Cel programu lojalnościowego:

  • Zwiększenie sprzedaży i przyciągnięcie nowych kontrahentów
  • Wyróżnienie się na tle silnej konkurencji

Grupa docelowa:

  • Sieci detaliczne sprzętu IT

Rozwiązanie:

  • Program lojalnościowy trwający 3-miesiące
  • Nagradzanie Partnerów, którzy zdobędą największą ilość punktów
  • Zamiana nagród rzeczowych i bonów turystycznych na karty przedpłacone Edenred

Efekty programu lojalnościowego:

  • Zwiększenie obrotów o ponad 60% porównując kwartał do kwartału
  • Przystąpienie do programu większej ilości uczestników
  • Przyciągnięcie nowych partnerów biznesowych
  • Zwiększenie wartości zamówień
  • Karta przedpłacona bardziej atrakcyjna dzięki pełnej swobodzie wyboru nagrody przez uczestnika programu

Program przy użyciu kart przyniósł realizację założonych celów. Obroty zwiększyły się o ponad 60%, porównując kwartał do kwartału. Również więcej uczestników przystąpiło do programu. Przyciągnął nowych partnerów, a stali klienci zwiększyli wartość zamówień. Nagroda w postaci karty okazała się bardziej atrakcyjna ze względu na możliwość swobodnego wykorzystania nagrody na dowolnie zaplanowany cel. Dlatego też rekomendujemy to rozwiązanie innym firmom ze względu na wymierne korzyści dla przedsiębiorstwa. Sami również będziemy kontynuować programy przy użyciu kart przedpłaconych. Każda firma musi pamiętać, że na końcu zawsze jest człowiek – czy to konsument, czy partner biznesowy. Dlatego tak ważne jest indywidualne podejście, a rozwiązanie w postaci kart zbliża organizatora do uczestnika programu.

Następne »

Najnowsze case studies

Studium przypadku - Mostostal

Opis zastosowania kart podarunkowych dla dzieci - Ticket dla Ciebie® dla dzieci

Czytaj dalej

Studium przypadku - Optopol

Opis zastosowania kart podarunkowych dla pracowników i dzieci – Ticket dla Ciebie®

Czytaj dalej

Studium przypadku - Decathlon

Opis zastosowania kart podarunkowych dla pracowników - Ticket dla Ciebie®

Czytaj dalej

Studium przypadku - Bergerat Monnoyeur

Opis zastosowania kart podarunkowych dla dzieci – Ticket dla Ciebie® dla dzieci

Czytaj dalej

Studium przypadku - URSA Polska - URALITA

Opis zastosowania kart na posiłki dla pracowników – Ticket Restaurant®

Czytaj dalej

Studium przypadku - Carlson Wagonlit Travel

Opis zastosowania kart podarunkowych dla pracowników – Ticket dla Ciebie®

Czytaj dalej

Studium przypadku - Michelin

Opis zastosowania kart podarunkowych dla dzieci - Ticket dla Ciebie®

Czytaj dalej

Studium przypadku - Novol

Opis zastosowania kart podarunkowych dla dzieci - Ticket dla Ciebie®

Czytaj dalej
< >
* * * *